Blocket.se

Jajjamensan... Nu blir det äntligen av att sälja en massa grejer där...

Gamla filmer och sånt som jag aldrig ens tittat på...

Det värsta är väl att jag måste släpa med mej alla dom grejerna ner till Skara också och hoppas på att jag får sålt dom...
För inte fan vill jag ha en massa filmer där nere som väntar på att få bli sålda... Hmmm....

Men men, det är nog bra att få det gjort iallafall...

Frågan är bara vad man ska ta för grejerna....
Är det rimligt med 50:- för dvd och 30:- för vhs som knappt är tittade på... och kanske 20:- för vhs som har varit hyrfilmer....??
Vad tycker bloggläsarna??

Någon som har några andra erfarenheter (bra/dåliga) om att sälja/köpa på blocket.se???


Kommentarer
maria

hej!! kul att du bestämt dig för att sälja! jag har lagt ut lite kläder! o intresset är faktiskt bra! mer än jag trodde. inte sålt nått än...jag vill se pengarna på mitt konto innan jag skickar nått. tänk på det du med! :) annars...kolla vad andra säljer för...sälj inte för billigt. kram

2007-08-24 @ 09:07:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0