Kaffe med Mjölk.

Hur underbart gott är det inte??

Fast å andra sidan så är varm O'boy faktiskt godare... =)
Men ICAs chokladdryck är godare än O'boy... Det smakar mycket mer...

Hmm... Vet inte riktigt varför jag tar upp det här...
har väl lust att skriva nått men vet inte vad jag ska skriva... =P

Ikväll blir det kanske tjejkväll!! Vore jätteskoj....
Vi måste ju träffas innan alla drar iväg åt olika håll...
Miia som åker till Spanien innan skolan också...!! Skulle vara mysigt att göra det... Men jag jobbar typ hela tiden nästan...
Måste ha pengar nu!!

Har iallafall fixat en del grejer...
Jag har dom flesta grejerna, snart har jag skrivit på mitt hyreskontrakt, jag har skickat in ansökan för CSN, så nu är det bara själv flytten som ska göras..
Och såska jag ansöka om bostadsbidrag också... Hmm...
Fast jag tror inte att jag får nått tyvärr.... =((

See ya!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0