Nu gäller det!!!

Japp, allt (det mesta iallafall) är inpackat i vårat släp... Så imorrn blir det till att åka tidigt tidigt...

Och så får jag sitta vid brorsans dator och skriva eftersom min är nerplockad till minsta lilla sladd...

Tänkte ju komma fram till detta: Ni som läser detta och känner mej. Tänkte bara meddela att jag inte lär vara tillgänglig på ett tag, vet inte riktigt när jag kommer att få mitt bredband riktigt... troligtvis i slutet på nästa vecka...
Hur är man utan internet så länge???

Iallafall, är det nått viktigt så finns jag på mobilen. Sms är säkrast eftersom det är väldigt mycket aktiviteter och grejer dom första dagarna...

Yeeesess... Nu börjar jag bli nervös nästan...
Har jag fått med mej allt?

Nej det är nog lika bra att gå och duscha så att man kan komma i säng nån gång... Och ingen tv har man att somna till nu heller... Den är också nerplockad...

HAHAHA!!! WEEIIII!!!!

PS: Gissa vem som är dubbelförsäkrad? =Jag. Både Länsföräkringar och TryggHansa eftersom pappa klickade lite för snabbt på internet... Han får säga upp TryggHansagrejen åt mej nästa vecka för den var 60 spänn dyrare i halvåret!!! DS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0