Vilken kväll!!!

Hur kul var det inte att gå på Grisfesten då?
Jo hur kul som helst!! Jag har nog aldrig varit med på något roligare som jag kan komma ihåg just nu iallafall... =))
Massor med trevliga bordsgrannar att prata med... Vad sägs om Snygg-Erik och Henke Larsson?? hahaha =)
Nerå...

Men iallafall, först var det förrätt... Caprese hette det tydligen, det var ganska gott. Mozarella och lite grejer..
Sen så blev det varmrätt. Potatisgratäng och nått kött med KANTARELLSÅS!! Jag bara älskar kantarellsås!!!
Mums mums mums.!
Sen så var det efterrätt också. Glassbuffé. Blev lite chokladglass med strössel och chokladsås.. MMmmmm.

När alla hade ätit klart, alla som skulle prata hade pratat, alla bordskålar (hahaha vad roliga) hade skålats så var det dags för prisutdelning. Eller jag är inte helt säker på vilken tid det var men det spelar inte så stor roll...
Iallafall så skulle dom berätta silket lag som hade vunnit Insparken 2007.
Mitt lag vann!!! Blev delad etta med lag 7 tror jag det var... =)) Weeiii!!
Så priset blev att vi ska få en SkaraStudentkårtröja.. =)) jipi!! Hihihi..

Sen var det fest. Borden dukades bort, baren öppnades och livebandet kom upp på scenen.
Och faktiskt, jag överraskade mej själv. Jag befann mig på dansgolvet och jag rörde mej faktiskt en hel del=)
Och det var JÄTTESKOJ!!
Och kårpubens Citrusdröm vad mumsig också =)) Passoa, Midori och Apelsinjuice =) Mumsmums
Och 40 spänn för en 4a. Finns det nått som slår det???

Helkväll fylld med massor av grejer. Och klockan hann väl bli ca strax efter midnatt innan jag drog mej hemåt.
Tur att jag hade leggings för annars hade jag nog frusit ihjäl. hur kallt som helst på kvällarna!!

Jajja... Nu ska jag käka upp min MannaFrutti tror jag. Och kanske kolla om det är nått bra på tv:n och sen läsa Clinical Anatomy and Physiology for Veterinary Technicians. Det du!
Vi har eget arbete idag och ska lära oss hur cellen fungerar.. =) Synd att jag inte har mina BiologiB block med mej för det är exakt det vi läste om där... Haha.... Grundkurs typ.

Byebye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0