En dag...

... med plugg och frågestund inför tentan.
har varit ganska bra... men en del grejer känns det som det har blivit mer rörigt nu efter frågestunden...
Ska nog sitta i kväll, med tvn avstängd, och gå igenom mina papper ordentligt!!
måste göra det verkligen! Känner mej lite usel som inte orkar ta tag i tentan ordentligt... =(
Men kuggar jag så har jag ju inget annat än mej själv att skylla iallafall...

Var inne på dsjukhuset förut och köpte RC Dental som godis till Morgan, och så köpte jag kattandkräm med fisksmak... hehe... får se vad han tycker om det... ska nog köpa en bebistandborste på ica sen... haha...
Djurplågare... =O

Nu ska jag upp till bibblan och kolla om Sandra hittar nått bra om hjärtat... sen blir det luciaträning igen, vi ska lära oss hur vi ska gå i aulan och hur vi ska komma in på rätt toner utan att ha ett piano... jobbigt jue...

ses!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0