...

Ja, då har en till dag blivit eftermiddag.
Har typ inte gjort nått vettigt alls idag. Har ju tänkt skriva rent en massa föreläsningar och sånt som jag inte hunnit med men det blir inte av... C15 är gjord och inskickad iallafall så det är ju skönt!!

Snart ska jag och mamma åka till Ed och lyssna på SOng Of Joys julkonsert. Missade ju den vid luciakröningen här hemma så nu ska jag se den =) Det är alltid kul att gå på konsert och lyssna på julsånger och sånt!!
Så himla mysigt!!
Vet inte riktigt vad jag ska ta på mej bara, om man ska vara normalklädd eller finklädd... Håret är iallafall nytvättat..
Köpte en tub med CurlyKräm på mellandagsrean som man ska ha i håret när det är fuktigt och så "tar det fram lockarna", testade det igår på torrt hår och det blev ganska bra...
Blir ju lite fett och konstigt, men vad gör man inte för att få snygga lockar?? =))

Imorgon är det kalas igen, vi hade kalas här hemma igår för mina mostrar...
Maria har ju fyllt 20 så nu ska vi fira henne =)) Bättre sent än aldrig eller hur!!!  hihi

Ha en trevlig kväll!
Kvällstips: Hajar som hajar går på femman ikväll!! Tror att det var klockan 21.00!! Se den! Den är jättebra!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0