Jag blev tvungen...

Snabbt om dig...
Namn: Jessica
Piercingar: Hål i öronen
Tatueringar: Funderar på det
Längd: 176 cm
Skostorlek: 41-42, vilket innebär att jag aldrig hittar snygga skor... =(
Hårfärg: Blond

Random...
Är du kär i någon: Nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, men det kunde gärna få vara snö eller lite varmare...
Tänker du på självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Det verkar så, en del folk iallafall, men inte dom jag vill ska tycka det... 
Dricker du: Jaa, kårpuben äger!
Använder du droger: Nej
Röker du: Bara passivt
Vilket shampoo använder du: Palmolive för tillfället
Vilken parfym använder du: Den rosa Puma Flowing oftast, eller Evidence från Yves Rocher
Vad är du rädd för: Mörker, att vara ensam (alltså riktigt ensam)
Gillar du att tvätta: Det måste göras, annars har man inga rena kläder
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jaa det är skojj!

Hur tidigt stiger du upp: Vid sju i bästa fall, på vardagarna. Helger: närmare 10...11... ungefär
Gillar du att slåss: Slåss inte speciellt mycket...
Vad ska du göra ikväll: Sova
Är du seriös: Ja, oseriösa folk är jobbiga
Vad är du allergisk mot: Vet inte... borde nog testa mej..
Var har du ont: Ena skuldran, sitter snett för jag har en katt ivägen.. =)
Använder du hårspray: Nej det är jobbigt... Sunsilks leave-in kräm är bra
Kan du stå på händer: Inte utan stöd.
Kan du göra volt: Nej, kanske med trampett... men inte annars
Favorit serie: Vilka gillar jag inte?? nerå... men House, Ugly Betty, Vänner, Heroes, Navy CSI är bra... och lite andra som jag inte kommer ihåg namnen på...
Håkan Hellström eller The Ark: Håkan
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Va?
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Ja då det är la gott.
Är du glad nu: tillräckligt... börjar nästan bli trött nu...=O
Var du glad igår: Räknas igår som söndag eller lördag?? Det spelar ingen roll jag var glad båda dagarna... =) Fast jag pluggade en hel del ändå. =P
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Om djursjukhus räknas så gör jag det =)
Vad dansar du till: Det mesta som hörs på kårpuben
Stockholm är: Fruktansvärt för stort!
Göteborg är: Ganska bra, iallafall Nordstan =)
Kan du sjunga: Jaadå =) Jag ska vara med i kårens luciatåg 
Mer värt än guld: Morgan och Bullen!
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti, fullkorn
Ett land jag helst vill besöka: Indien

Senaste...
Film du hyrde: Har nog inte hyrt nån film på flera år...
Film du köpte: The Perfect Catch, med Drew Barrymore. Den var söt =)
Låten du lyssnade på: Sunrise Avenue - Diamonds
Låten du hade på hjärnan: "Hosianna davids son väääälsignad vare han"
Låten du laddade ner: Nån jullåt tror jag...
Personen du ringde: Mamma ringde mej
Tv program du tittade på: Charlies änglar, en film, men ändå...
Personen du tänkte på: vet inte

För eller emot...
Långdistansförhållanden: Halvemot, beror på hur långt
Utnyttja någon: Emot
Självmord: emot
Teenage smoking: emot
Att använda droger: emot
Sex före äktenskap: För
Köra onykter: emot
Förhållanden: för

Favorit...
Mat: Lasagne, eller nått med kyckling...
Låt just nu: Har ingen musik på nu
Sak att göra: Gå och lägga mej och sova för guds skull klockan är nästan 2!! *skäller på mej själv*
Sport: Innebandy!!! love!
Dryck: Julmust såklart!
Kläder: Hemma: Mysbyxor o nattlinne officielt: jeans och nån topp
Film: Alla romantiska!! <3
Bil: SAAB såklart!!!

Har du nånsin...
Gråtit över en pojke: Ja, troligtvis
Gråtit över en flicka: Vet inte
Ljugit för någon: Troligtvis, men det var ett tag sen nu
Varit i slagsmål: Nej nej nej... eller räknas innebandyn??
Blivit arresterad: Nej nej nej... fast fick nästan skjuts av en taxi efter hernqvistan.. *pinsamt*

Antal...
Gånger du varit kär: 1,2,3,4,5,6,7,8,9... nej jag vet inte...
Gånger ditt hjärta brustit: Ett par...
Hjärtan brustit på grund av dig: Ett par... rätt nyligen.... =(
Tjejer/killar du kysst: 1 kille.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ganska många gånger =) Att vara luciakandidat gör ju lixom sitt till... hehe
Ärr du har på kroppen: Ett gäng

Senaste...
Bok du läste: Danielle Steel - Gossip Girl
Personen du fick mail av: Bukefalos
Personen du fick brev av: Min kusin AG.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Sist gång jag var hemma... i början på november
Saken du köpte: Två lågenergilampor och klementiner

That's it! God Natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0