Jag blir så ARG!!!

Hur fan kan folk???
Här har min tvätttid stått uppe i flera veckor, men gissa vad som möter mej när jag kommer ner till tvättstugan??
Ingen nyckel utanför dörren... och när jag kollar på schemat så är det nån jävel som suddat ut mitt namn och skrivit dit sitt istället!!!

Hur fan kan folk???
Jag har en hel månads tvätt som jag alltså inte får tvättat innan jul!!
Jag kan ju inte släpa med mej flera väskor med tvätt hem jue!!

Åh va fan jag är så jävla arg så jag vet inte vad jag ska göra längre....
*sliter håret och skriker*

Får väl helt enkelt tvätta det som går för hand.
Kul med alla underkläder och gympakläder... dom lär ju bli JÄTTErena...

Hatar det här stället just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0