Jul jul, gröna jul.

Ingen snö så långt ögat når tyvärr, kanske ingen överraskning, men ett litet snöfall hade ju inte suttit fel iallafall!!

Igår var alla inne hos min moster och firade jul som vanligt! Massa prat och träffa folk som man inte träffat på evigheter! Så kul!!
Massor med mat och julmust och knäck, aldrig är man så mätt som på jul!
Det blev en massa paket på kvällskvisten och sen gick vi hem.
Käkade lite gröt på kvällen och kollade på Splash. GUllig film!

Imorse var det julklappsutdelning igen!! här hemma med bara familjen!
Massor med paket! Undrar vart vi får tag i allt egentligen!
Har fått massor med julklappar och det kommer nog komma en liten lista snart kanske!
Har fått massor med grejer som jag önskade mej utan att veta om det!
Bokstöd och termos bland annat! Nu slipper böckerna rasa i golvet och jag kan ha kaffe med mej till skolan och behöver inte spendera pengar på det varenda dag...

Nu har man fått catcha upp lite på mejlen, har inte hunnit det på ett par dagar, läsa lite bloggar och kolla lite forum och sådär... när man inte har egna datorn med sig så är det inte lika kul att sitta vid datorn längre...

Nu är det veterinärerna på tvn och snart är det dags för juldagsmiddag igen! Gott gott!

Någon mer än jag som vill åka och shoppa i mellandagarna??? Vill vill vill!!!

God Fortsättning!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0