Lite makeover...

image122
                         FÖRE                                                   EFTER

Klippt bort lite slitna toppar och sådär... blev inte så mycket kortare.. men det är skönt...
Ljuset är ju lite olika så ser ut som att jag har färgat det också... det har jag i ju för sig gjort... men med samma hårfärg som vanligt... =))
Men det är kul med lite förändringar tycker jag... hihi...

Kommer väl chocka folk till jul när jag kommer hem också...
Har gått över från glasögon till linser!!! Det är så skönt!!

Häromdagen när jag var ledig så orkade jag inte sätta in linserna och tog glasögonen istället, och dom var ivägen HELA TIDEN!!
När jag skulle ta på mig tröjor så fastnade glasögonen i tröjorna och samma när jag skulle ta av mej dom. När jag var ute i regnet så regnade glasögonen igen... och dessutom behöver man inte putsa linserna! Det sköter sig själv lixom!!

The new me =))


Är ju andra advent idag också!! Grattis eller vad man säger!
Jag diggar min adventsljusstake massor!! Än så länge har jag inte ens ätit upp allt innehållet... =S Men det lär jag nog göra innan fjärde advent... hihi..
hade egentligen tänkt köpa polkagrisar... men engelsk konfekt är ju faktiskt mycket godare!! hihihi
image123


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0