sömnig...

Idag har varit en ganska trevlig dag... började 8.30 på ATG idag. Onsdagsövning på operation/poliklinik.
Det var två hingstar som skulle kastreras, dom var jättefina =))
Och så var det en häst som dom skulle göra atroskopi på... men den hästen var väldigt ful i huden så det blev inget med det. Atroskopi innebär att man går in i en led  med en liten kamera och grejsar...  och eftersom leder är väldigt infektionskänsliga så ville man inte riskera att få in infektion ifrån huden till leden.... lite tråkigt, men man kan ju inte riskera något...
Men det var en bra dag iallafall... sen var det genrep för luciatåget... det gick också bra.
Pubmöte... hände inte så mycket..
Get-togheter med dsvtvåorna... så lite tid så man pratade inte så mycket... dessutom visste jag inte vem som varit på dom ställena jag ska till så... vi får väl se.. man kan ju alltid typ mejla eller nått...

Och nu sitter jag hemma. Det är väldigt skönt... håller nästan på att somna framför datorn...
Ska plocka ihop kläder tills imorrn, dels kläder att ha under lusselinnet och sen kläder att byta om till eftersom vi ska stå i ett stall eller en ladugård och göra beteendestudier hela dagen imorrn =KALLT!!!
Sen blir det nog en kik på Heroes... och sen kanske en sväng till puben om jag orkar det... Är ju lussetema idag, men jag har inget glitter eller nått sånt så det blir ingen utklädning för min del... Menmen...
jag ska ju vara utklädd imorrn så :D hihi

Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0