Tentan...

Jaa, då har man precis kommit hem från att ha skrivit tenta igen då!!
Tror att det gick ganska bra, vet att jag missade en grej på en fråga men hoppas att jag får ett halvt rätt på den iallafall... =)
Känns mycket bättre nu än efter förra tentan! och förra tentan gick ju faktiskt väldigt bra... (se förra inlägget)

Nu ska jag nog diska lite, har inte "hunnit" med det förrän i helgas... =S rätt mycket disk här och där nu...

Sen måste jag skriva kommunikationsarbete och mejla innan söndag, och så måste jag ha klart PBL-fallet om respiration innan tisdag...
på lördag åker jag troligtvis till IKEA och shoppar!! =D =D
Och så hade jag tänkt hinna städa lite också!
En hel del att göra!!

Bye bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0