Zon 2,5%

Ända sen jag vaknade imorse har jag haft ont i nacken, det började nog faktiskt lite igårkväll... gjorde säkert nån dum rörelse på skivstången igår...

så nu bestämde jag mej för att svänga förbi apoteket och köpa zon... har använt det på ett muskelfäste vid knäet för nått år sen och då funkade det så vi får se om smärtan lättar...
Muskelsmärtor är inte roligt... och man märker verkligen vad hindrad man blir när man har klantat till trapeziusmuskelns infästning på halskotorna ;)
Kan ju böja nacken, men det sträcker och har sej hela tiden typ... jobbigt...

Ikväll är det Idolfinalen! Den ska jag se!! Var inne på ICA också och köpte kycklingkebab, ciabattabröd, fetaost, julmust och pepparkaksdeg... så det blir lite minihemmafest ikväll... Inbjudna: Jag och Morgan. =) hehe...

Kanske blir lite pepparkaksbak också... får se hur mycket deg jag äter upp... man kan ju göra pepparkakor med osthyveln =) för några figurer har jag inte...

Tänkte ju kanske åka till IKEA imorrn också... men jag vet inte... jag åker ju dit för att köpa en Billyhylla men jag är inte 100% säker på att den går in i bilen, och takräckena ligger hemhemma... så jag får se..
kanske åker ner efter jul istället... Kan tänka mej att det är rätt mycket folk där också... får se som sagt...

kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0