Dagen förövrigt...

Imorse åkte jag och föräldrarna till Bloms i Mellerud och kikade lite...
Skojjigt skojigt...
Fast en sak som förvånade mig var att jag inte hittade några kläder alls som föll mig i smaken...
Lika bra det kanske... =P

Men jag köpte lite grejer iallafall... Ett par vita och ett par svarta leggings (okej då, det kan väl räknas som kläder)
Tre stycken ramar med hjärtan och grejer på, har en likadan innan så nu har jag matchande set =))
En bok: Häxa av Celia Rees.
Schampoo & Balsam: Fruktis för färgat hår...
Sen kommer jag inte ihåg mer... men nått litet till var det nog...

Sen åt vi mat på Bloms. Ett cafe där som heter "Mat & Cafe Breve" =)
Thaigryta med Ris. Det var gott. Fast jag tyckte att det smakade ungefär som en vanlig köttgryta...
Men men, spela roll. Vill dom kalla det thaigryta så, inte mej emot...

Och efter maten blev det kaffe och en dammsugare.
Och sen köpte jag mej tre kulor i en bägare.
1. Kaffeglass 2. Pecannöt Kola 3. Nougatglass.
MUMS!!!

Sen blev det en liten sväng på Mellerud.
Hittade ett ställe som hette Diana's. Där hade dom utförsäljning på filmer.
Jag köpte John Tucker Must Die och Djävulen Bär Prada --> Skyldig pappa 130:-

Sen åkte  vi vidare. Mamma och pappa gick in i hanverkshuset i upperud...
Fast jag följde inte med... Satt i bilen och läste istället...
Hantverk hör inte till mina största favoritintressen... Hmm...

Sen åkte vi hem... =)

Och förut, då rymde Morgan ut... Grr... Klättrade upp i ett träd, hoppade ner, sprang runt i en rabatt och gömde sig bakom busken...Hmm..
Gissa vem som fick bada tassarna sen när han kom in... =MOrgan!!

Han är mkt missnöjd just nu... Kommer nog inte sova i min säng inatt tror jag... =P

Kram!!


Kommentarer
Karin

tack för infot:)

2007-07-06 @ 16:57:58
URL: http://karinolofsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0