Gäsp..

Ja, nu har det varit mat mat mat mat. Och jag är så mätt så jag håller på att spricka...
Nu ska jag snart gå och lägga mej, kanske läsa en liten bit ur den kapitellösa boken Var Är Min Dotter av Nicci French.
Det är så himla jobbigt att läsa böcker som inte har några kapitel...
Imorrn blir det som sagt Åmålsresa... Har laddat kontot med lite pengar också så nu ska det bli handla av...
Vad sägs om denna listan??
1. Dammsugare
2. Vattenkokare 1 liter
3. Microvågsugn minst 800W
4. Skurhink, mopp, skurmedel
5. Sopborste +skyffel
6. Klädnypor
7. Tvättmedel + Sköljmedel
8. klädvårdsrullar
9. Bajspåsar
10. Stålhätteskor
11. Madrassöverdrag och medar till 105säng
12. Tekula

Ja det är så det är, den nya lägenheten måste städas, tvätt måste tvättas, kattlådan måste tömmar, te måste drickas och mina fötter måste skyddas mot hästhovar...
Det är iallafall vad man kan anta av att läsa min shoppinglista... =)))

Men jag får se... Alla medel och sånt kan jag kanske köpa nere i Skara också... Vore nästan lättare kanske...
Dom har ju både ÖB och Lidl.
Jag vet, man ska inte handla på Lidl, men jag är fattig så jag gör det iallafall... =P

Ses imorrn!! Godnatt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0