Harry Potter och Fenixordern.

Japp, nu har man varit och kollat på årets Harry Potter film. =)
Den var ganska bra, inte så j*kla läskig som några andra har varit men ändå lite "nervkittlande".
Men jag fattade inte riktigt handlingen...
Vad är egentligen länken mellan Harry och Voldemort?? Hmmm...

Poäng? 3 av 5.
Man ska nog ha läst böckerna för att fatta filmen bättre... Men Graup eller vad tusan han hetter var ju rätt söt... =)

Vad var det mer jag hade tänkt skriva... Hmm, bra att man har ett bra minne.... =P
"Bra men kort"

Imorrn så ska jag iallafall rycka in på jobbet. Kicki behöver lite hjälp eftersom det kommer så fruktansvärt mycket turister helt plötsligt...
Så jag ska dit och jobba halvdag, på förmiddagen... Då måste man vara pigg på morgonen igen, så det är nog nästan dags att gå och sova...
Igårkväll var jag ju vaken till typ 3 eller nått... Haha....
Medical Investigations och Polisaspiranten är inte bra när man vill sova... hehe...

F: När ska vi ses?? Jag vill ses!! Nu!! Annars får du komma och checka in min nya lya i Skara =)))
Vi löser det nog så småningom.

Nepp, nu ska jag gå ner och se om det bjuds nått att äta... Annars blir det duschen och sängen...

KRAMA!


Kommentarer
maria

jag läser harry potter böckerna som en galning nu!! hahha helt frälst:D måste hinna läsa ut fenixorden innan jag ser fimlen tror jag:) böckerna e såå bra!!
finns måna länka mellan
harry o voldemart..voldemart har ju lite av harrys blod o så e de bunda tillvanadra genom ärret. plus att de har samma kärna i sina trollstavar:) var filmen bra??

2007-07-21 @ 14:40:32
Jessica

Japp filmen var bra. =)) Jättebra. Fast jag kan inte jämföra med dom förra filmerna för dom kommer jag knappt ihåg. Men den var inte så värst läskig, men det var ganska mycket action i denna filmen. Och massor med specialeffekter naturligtvis =))

2007-07-22 @ 10:43:35
URL: http://sweetpeach.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0