ICA!

Kl 13.00

Så har man varit en sväng bort till ICA också. Köpt äpplen och bubbelvatten. =)
Och lämnat in en ansökan om ICA kort...
Jag tycket om att samla poäng och få rabattcheckar =D

Konsum är egentligen bättre, men hemma så har vi bara ICA eftersom dom j*vlarna la ner Konsum för nått år sedan... =(
Och ICA hemma är mycket dyrare på allt!! Ett trepack makrill i tomatsås som kostar 20 kronor på Konsum (redan det ganska dyrt) kostar 27 kronor på ICA!!!
Gissa vem som inte köper makrill på ICA!

Det värsta nu är att min vackra röda plånbok med strasshjärta på börjar bli för liten för alla mina kort...
Har minst två kort i varje ficka nu för tiden... Får nog ta och rensa bort lite onödiga grejer..
Hur ofta handlar jag på TeamSportia till exempel?
Typ Never!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0