Neeeeej!!

Jag kom precis på att jag missade Ghost Whisperer i torsdags!!!! *snyft*
Det som är så bra.... nu måste jag komma ihåg att spela in reprisen nästa vecka!!

Måste bara se GW, ibland så hänger ju avsnitten ihop med varandra och då är det ju jobbigt att missa nått viktigt...
image60

Det är nog ett av dom bästa program jag nånsin sett... Förutom Förhäxad och Alias då...
Men dom är ju typ slut bägge två...
Me like the husband, men jag fattar inte riktigt vitsen med hennes klänningar... En del är jättesöta, men en del ser ut som om det vore mormors gamla nattlinne eller nått... =O

Men det kanske blir så när man pratar med en massa spöken... hmm...

Nu e jag lunchsugen!!
Ooh! Tokio Hotel på radion... =) Me like!!

BUSTED - All the way is still part of my life...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0