Oändligt lägenhetssökande...

Sitter och kollar och kollar och kollar... Men jag börjar nog inse att det finns i princip inga ettor kvar nere i Skara.... Iallafall inte genom centrumbostäder, senäte och dom lite större ställena...
Väntar på ett telefonsamtal nerifrån ett annat ställe så jag hoppas att dom har glädjande nyheter... =)

Kan man bo på hotel i två år??

Det känns nästan just nu som att det kommer bli så... Men men, annars så får jag väl ge mej ner till Skara nån dag och kolla på alla företag och sånt... Leta på anslagstavlor efter "Lägenhet Uthyres" och sätta in annonser i den lokala tidningen...
Mycket jobb för att hitta nånstans att bo, riktigt sååååå svårt trodde jag inte att det skulle vara..
*suck och snyft*

Ingen här som vet nån ledig liten lägenhet nånstans i skara???
Skulle bli jätteglad om nån kunde hjälpa mig hitta nått.....
Det känns lite hopplöst ibland..
Och min underbara katt som ska flytta med är det ju många uthyrare som inte tycker om... =(

HELP!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0