Snarare trött tröttare jessica...

Jepps jepps, nu tror jag att allt ska vara klart med denna datorn.
Den är på plats på mitt skrivbord så nu sitter jag inte på golvet längre. =)

Den externa hårddisken är inkopplad så jag kan lyssna på musik...

Och Photoshop går sååååå mycket fortare på min nya processor... Det tar inte längre fem minuter att byta mellan olika filter på grejerna... så nu kanske man kan börja satsa på att fixa till en snygg header...
Om jag nu lyckas lista ut hur man gör... humm humm...

Är det nån mer än jag som tycker att Shout Out Louds - Impossible låter lite likt Lasse Linds - Pokerkväll I xxx (vad den nu heter). Tycker dom låter huuur lika som helst...


Och det blev visst inget berättat om helgen... Men det kommer nog kanske imorrn. Batteriet i kameran har tagit slut så jag måste ladda det först...
Alla batterier tar slut... kameran, mobilen...
Tur att min nya mus går på USB...

Vadå "numret har ingen abonnent"??? Jag snackade ju me han för tretti sekunder sedan!! Jäkla datakärring....
Grr... Jäkla årjängstelefon kanske... Mera grr...

Jobba imorrn med... Makaronipudding till lunch... Mums!!
Nya praktikanter... Långedare och Bäckeforsare... Hujeda mej... Men dom är nog schyssta kanske... Får väl se imorrn =) Kicki tyckte att dom verkade lovande iallafall...(!!)
Men vart är alla tjejpraktikanterna???


KRAMAR!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0