Ushianemej...

Virus är inte roligt... Min dator har klarat sej hyfsat bra iallafall tror jag men än så länge är det webmessenger som gäller... Vill ju inte att min veckogamla dator ska paja...
Å andra sidan är det ju lätt att omformatera datorn än så länge eftersom det inte ligger så mycket grejer på den...
Men det känns ändå som lite onödigt jobb...

Hmm... Imorrn får vi främmat här hemma... Och jag är ledig =) Det är skönt..
Har varit ledig idag också...
På onsdag blir det en sväng till Åmål och Profab... Dags att skaffa dammsugare och lite sånt...
Undrar om dom har bra microvågsugnar på Profab också... En sån kan man ju inte leva utan.. =P

Idag blev det en koppelpromenad med Morgan... Den galningen...
Åtta meter koppel är inte tillräckligt för honom...
Men fullt tillräckligt för att i ilfart springa under en buske, upp i ett träd, ner på andra sidan trädet och nästan hänga sej själv eftersom han inte kan stanna när han är på väg hem...
Den där katten alltså.... Vet inte riktigt vad jag ska göra...
Men han lär sej väl efter ett tag...

Och idag upptäckte jag att han är rätt för myror... Satt på stigen och stirrade på myrorna, och jamade. När jag drog i kopplet för att få honom framåt så jamade han igen och tittade på mej helt förkrossad och började streta åt andra hållet...
Så det var inget att göra än att gå åt det håll han ville....=P
Morgan=Bortskämd, jag vet... Men han har ett bra liv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0