Virusvarning!!

Jag har råkat ut för någon typ av MSN-virus.
Det ploppar upp meddelanden från dina kompisar där det står typ "kolla in mina nya bilder :D"
Och sedan skickas det en zip fil som heter nått i stil med image035.zip.
TA INTE EMOT DENNA!!
Det kan också stå "it's me!!" och så är det en weblänk som står efteråt.
KLICKA INTE PÅ DENNA HELLER.
Det är någon form av virus som, när du har tagit emot det, kommer spridas till alla på din onlinelista. Men det kommer att se ut som att det är DU som skickar något till din kompis...

Jag har fått flera stycken sådana idag och MSN är helt väck så nu har jag avinstallerat det och ska avvakta och se vad som händer.
Varna alla dina vänner och ta inte emot filer på MSN. Skriv tillbaka till den som skickar och fråga vad det är för något. För den personen som verkar skicka ut det märker inte alltid att det händer nåt eftersom det ploppar upp en massa konversationsfönster och sen stängs dom igen!!!


VARNING!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0