Ännu en bit av livets stig...

... tänk så djup man kan vara då...

Regn, regn, regn, regn och åter regn... Gud så tråkigt det är!!
Jag vill ha sol!!! Jag vill ligga ute på altanen på en filt, med en bok och få snygg färg så att man kan visa sig "in public" iförd bikini...
Jobbat klart för denna veckan... Gött det... Blir Årjäng nästa vecka också... fast jag ska nog vara lite i Bengtsfors också...

Imorrn har dom lovat solsken, det hoppas vi på att dom håller för då ska Gänget ut på Ön och träna på Förvecklingar.
Premiären är den 14 juni kl19.00 för dom som är intresserade. Billingsfors Friluftsteater.
Så vackert och mysigt där ute... Så länge man slipper myggorna, fast jag har inte träffat några i år...

Jag hörde en kul låt igår... Enrique Iglesias - Do you know The Ping Pong Song!!
"do you know what it feel like to... nana na nana naNA" *sjunger utan att kunna texten*

Hehe... Ajja... Jag hade tänkt att lägga in ännu en stulen lista också... men jag vet inte ja... får se om jag orkar skriva den....
Har man inget annat för sig så...
Nu blir det till att kolla på slutet av TimeOut!!

KRAMAR till ER!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0