hihihi... =)

Häromdagen hade jag 26 besökare... =) eller om det var sidvisningar... spela roll... =)
huvudsaken är att min blogg blir läst...
Men jag undrar fortfarande vart alla kommentarer och sånt är...=P

Nu har man precis ätit lite lunch... så nu blir det nog en kopp kaffe... det är gott.
alldeles nybryggt.. av mej... hehehe

Idag har det varit en ganska lugn dag faktiskt... bara 5 dressiner uthyrda....
Men jösses vad telefonen ringde förut... trodde vi skulle bli galna eller nått...
ringde typ 6 gånger under den halvtimmen vi satt och åt. och det har typ inte ringt
nånting före det... och inte efter heller... (?)

Ikväll är det kioskmöte... så det är tur att det var houseavslutning förra veckan...
Idag går Talismanen istället... Det har jag inte ens nån aning om vad det är för nått...hmm...

Ses!!


Kommentarer
Helena

Här kommer i alla fall en kommentar!Hoppas att du har en bra dag!

2007-06-26 @ 14:14:45
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
johannapannan

lättast att få kommentarer är genom att vara ute på andra bloggar och kommentera. Då har de adressen till dig och tittar in för att kommentera tillbaka.

2007-06-27 @ 15:21:17
URL: http://johannapanna146.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0