Ingen ledig dag..

Skulle få ledig dag idag men nej det blev det inte.
Chefen blev sjuk och då ville han inte lämna vår nya kollega ensam idag.
Hon klarar av det mesta rätt bra men blir nog inte lessen av att få lite stöd ibland...

Så jag blev inringd när klockan var tjugo i åtta. Då var det bara att klä på sig, ta ut Biff Mozzarella ur frysen och sätta sig i bilen... =)
Men det är pengar och det tackar ja inte nej till.
Fick min lön för juni igår.. =)
Glad blev jag då... nu har jag råd att köpa mej en egen dator... =))))))

Ikväll ska jag och maiiiiia kanske åka hem till tess o co och kolla på deras hus som dom har flyttat till denna veckan.. =) ska bli mycket kul att se...
Har flyttat till metropolen långed.. hehehe...

DAGENS CHOCK!!
Det ringde en dansk nyss och ville diskutera lite dressiner och sådär...
Och jag fattade vad han sa!!
Typ 95% av det iallafall. Och jag fick koncentrera mig 100% på vad han sa; men jag fattade det!!
Det är helt fantastiskt nästan... =))
Hehehe, det har nog aldrig hänt förr tror jag.

KRAM!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0