Jaa...

Vet inte ens riktigt varför jag skriver nått idag... För jag vet inte vad jag ska skriva riktigt...

I förrgår såg jag en älg vid vägkanten. Då började hjärtat pumpa några extraslag...Dom är ju rätt stora, och inte så skojjiga att köra på. Fast det har jag aldrig testat som tur är... får hoppas att jag slipper det också...

I morse såg jag en tillplattad grävling.. stackars den...

Imorrn är det dags för min kusins student! Kuligt!!
Det blir en tur till åmål, hänga på blommor och sen blir det kalas efteråt...
Sen får vi väl se vad som händer... HC kanskee? Nej troligen inte...

Nu ska jag iallafall gå och lägga mej så att man orkar upp imorrn och styrka klänningen och rensa kattlådorna innan avfärd...

KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0