Jag vet jag ska sluta...

Men imorrn är jag ledig så det känns lite onödigt att gå och lägga sej tidigt.. kan ju lika gärna sitta upp till tolv eller nått... kolla film kanske?? hmm.. =)

Denna lista är stulen från Sunniva

1 . har du ett förhållande?
Hmm, nej.

2. hatar du mer än 3 personer ?
Inte vad jag vet iallafall... Periodvis kanske...

3. hur många hus har du bott i ?
Tre stycken. Om man inte räknar semesterstugor...

4. vilken är din favoritglass ?
Gammaldags vanilj, med lite kaffe i.

5. vilka är dina favoritskor ?
Mina vita högklackade som jag hade på studenten.

6. vilket var det värsta ämnet denna termin ?
Har inte haft nån termin, men från praktiken kan jag ju säga: Diskning.

7. vilket var ditt favoritämne denna termin ?
Från praktiken: Att lära sig att lägga kanyl på hundarna.

8. äger du en britney spears cd ?
Nej, men en av Christina Aguilera...

9. har du någonsin spytt bland folk ?
Inte vad jag kan komma ihåg...

10. säg något du alltid tänker på.
Hmm...Att jag vill att det ska hända nått romantiskt... <3

11. vilken musik tycker du mest om ?
Pop och R'n'B

12. vilket stjärntecken är du ?
Skorpion

13. vilken tid föddes du ?
Har för mig att det var tidigt på morgonen... typ vid sex eller nått...

14. har du haft telefonsex ?
Nej varför skulle ja?

15. vilken är den pinsammaste cd'n du äger?
Lunarparty

16. vad gör dig lycklig?
Att träffa mina kompisar, att kramar mina katter och KÄRLEK.

17. vilka är dina favoritfärger?
Lila, brunt, grönt, rött, blått, rosa, gult, svart, guld, silver... finns det några kvar??

18. sommar eller vinter ?
Sommar!! Mina fossingar fryser om det är under 20 grader..

19. vår eller höst ?
Vår. För då kommer snart sommaren!

20. vilken färg gillar du att ha på dig ?
Rött och lila, fast inte samtidigt då. Och så upptäckte jag att gult inte är helt fel heller =)

21. sprite eller pepsi ?
Sprite. Fast 7up är mycket godare... 

22. var är ditt andra hem ?
Hmmm... spenderar väldigt mycket tid på jobbet och där trivs jag så där har du nog svaret...

23. ha du någonsin örfilat någon ?
nej, men jag sparkade mitt ex i huvudet en gång när han skulle ta av mej min socka och kittlade mej under foten... Man ska inte ta i mina fötter...Förlåt...

24. har du dåliga betyg ?
Nej, jag tycker mycket om mina betyg. Förutom det i Bollspel... =(

25. skriv något;
jag börjar få ont i ryggen...

26. vem känner dig bäst?
Ingen aning...

27. spelar utseendet någon roll?
Sådär, det beror på om man gillar personen i fråga eller inte. Beauty is in the eye of the beholder...

28. favoriträtt?
Stektkyckling, oliver, fetaost. Vad som helst som innehåller dessa ingredienser...

29. är du förlåtande ?
Beror på vad som ska förlåtas...

30. hur många barn vill du ha ?
2-3 stycken kanske...

31. vilken är din favoritfrukost ?
Jag äter inte frukost. Fast hotellfrukost är gott =) 

32. äger du ett vapen ?
Min pincett är ganska vass...

33. har du någonsin trott att du varit kär ?
Snarare förälskad...

34. när grät du senast ?
När jag kollade på Raise Your Voice förra veckan...

35. vad gjorde du igårkväll?
Kollade lite på American Idol och sen somnade jag.

36. vart reste du senast ?
Spanien i augusti är längsta resan. Men jag reste fram och tillbaka till trollhättan för några månader sedan...

37. vad är ditt smeknamn ?
Ingen har hittat på nått smeknamn till mej. Förutom YES och Krull då...
YES är kompis med VIA och ARIEL. Krull är kompis med Spik och SPikKrull... =))) hahaha Vilken jäkla fantasi man hade på mellanstadiet va...!!!

38. har du varit i asien ?
Nepp.

39. tänker du på någon just nu ?
När frågan ställs så är det klart att jag tänker på någon. Han är trevlig =)

40. har du kallat någon för älskling ?
Ja. Men det var ett tag sen...

41. röker du ?
Nej äckligt.

42. äger du en diamant ring ?
Nej, äger inga ädelstenar vad jag vet...

43. är du nöjd med ditt liv ?
Ja det är helt ok. Kommer jag in i Skara och slutar vara singel så blir det ännu bättre.

44. färgar du ditt hår ?
Schwarzkopf Guldblond är min bästa vän...

45. donken eller max ?
Max!! Det är sååå gott!! "Donken" är slemmig i jämförande...

46. gillar du dig själv ?
Tja, jag duger väl som jag är antar jag. Jag är för lat för att göra nått åt eventuella brister... 

47. vem står du närmast, mamma eller pappa ?
Mamma.

48. är du mörkrädd ?
Till och med när det är ljust. Eller när jag tänker på tjejen i The Ring.

49. har du någonsin ätit lim ?
Öhh, nä det låter äckligt..

50. har du en webcam ?
Nej den har jag sålt

51. har du någonsin strippat?
Inte in public
 
52. är du över 160?
Självklart. 16 centimeter högre...

53. hur lång är din kortaste kompis?
Vet inte.. Kort är hon iaf..

54. vad dricker du helst?
 LOKA Päron eller LOKA Fläder.

55. har du nån piercing ?
2 vanliga hål i öronen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0