Löften löften. oj då.

Skulle ju fylla i den där musiklistan igår kväll... Men vem orkar det när man kommer hem, klockan är nio, man är fullständigt slutkörd och måste först fixa maten till dagen efter...
Inte jag!! Jag orkade inte ens starta datorn. Jag föll i säng och somnade innan huvudet träffade kudden...
Inte riktigt kanske... men igår var det nog inte omöjligt... =)

Igår fick jag min Hollywood Fashion Tape från Bodhi!
Jättenice!! Har inte provat dom än men blir det fint väder snart så kanske man kan testa dem på nått snyggt linne som inte sitter som det ska av sg själv... =))

Och anledningen till att jag kom hem var att igår fick jag lära mig den nya datakassan på bion.
Egentligen skulle vi ha kioskmöte igår men så fick jag genom ett telefonsamtal veta att ingen av tjejerna kunde komma...
Fast jag fick aldrig riktigt klart för mej varför... Hmm...??
Men om någon av er läser detta : Ni måste lära er datakassan innan den 6 juli för då drar filmern igång igen!!
Den är inte speciellt svår men det tillkommer en del nya rutiner med datakassan för att det ska stämma...

Nu är klockan halv tio.
Jag har varit här i en timme och tio minuter...
Men det känns mer som att jag varit här i tre timmar eller nått..
Inte för att jag har gjort så mycket, utan för att jag är trött som om jag varit här så länge...
Plus att jag är sugen på en macka och kaffe... =))

KRAM


Kommentarer
Lisa- Lisaplace.blogg.se

Jag lägger ihop flera bilder som är tagna på exakt samma ställe.
Jag gör det lite i paint och i Picture it!
:)
Svaret kommer strax.

2007-06-27 @ 10:06:46
URL: http://lisaplace.blogg.se
Helena

Godmorgon! Hoppas att du får en bra dag!

2007-06-27 @ 10:18:58
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Lisa- Lisaplace.blogg.se

Tack så mycket! Det är jätteroligt att höra=)
Jag är född 94:a
Lycka till med "Photoshopandet"
Ha en fin dag,kram.

2007-06-27 @ 12:19:34
URL: http://lisaplace.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0