Lyckat!!

Gissa vem som glömde bort att logga ut från msn när hon gick från jobbet igår eftermiddag?
Jo JAG!!!
Men vadå, det är ju bara att logga in hemma så loggar man ut från den andra datorn.
Jo det vet jag men tänk om man då missar nåns konversation??
Men det hade jag inte gjort..
Det har inte varit en enda människa som viljat mig något under gårkvällen... =((

Jaja, det är la inget att vara lessen över antar jag...

Igår tittade vi på Hemvärn och Påssjuka som någon hade spelat in på midsommar eftersom vi inte va hemma..
Den var rättså kul, fast jag tycker ändå att det är lite tråkigt för jag är ju van vid att titta på sånglustspel.. så jag vill ha lite mer musik och sånt. Men det var ju en kille som sjöng O Sole Mio. hehe, han var rättså duktig...

Sen blev det dags att fixa dagens lunch... Stekt kycklingfilé med tagliatella, frusna grönsaker, creme fraiche franska örter och en liten burk med gröna oliver... =))
Mums! Jag bara äääääääälskar oliver, kan äta hur många som helst.
Men för bara ett år sedan tyckte jag att det var äckligt... Så man kan ändra sig snabbt =) hehe

När jag skulle gå och lägga mej så såg jag att en film, Josie and the Pussycats, skulle börja kl 00.50-02.25
Först tänkte jag: Jag sitter väl uppe.
Sen tänkte jag: Är jag galen? Den är slut halv 3!!
Så jag fick tända mina lampor och koppla in videon i tv:n och ställa in inspelning.
Så ikväll blir det Josie and the Pussycats.
Jag blev intresserad av den för jag såg att Rachel Leigh Cook är med i den. Det är ju hon som blir förvandlad i She's All That. Så det kan ju va kul att se vad hon har gjort mer...
Är det nån här som sett Josie and the Pussycats? Är den bra

Nepp, nu måste jag avsluta. Dags att låsa upp ytterdörren och hänga ställa ut GBgubben. =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0