Midsommar!!!

Midsommar midsommar midsommar.
Underbart!!
Förutom om man tänker "det regnar, nu kommer det bara bli mörkare"
Men va fan! Det är ju onödigt.
Jag har ju hela livet framför mig!! Höhö...

Idag har jag inte gjort så mycket.. sitter på jobbet.
och eftersom det regnar så kommer det ju knappast komma så värst mycket folk hit idag...
Så då fördriver man tiden här. Sitter och läser och letar efter folk man känner... Och det är ju kul för ibland hittar man några... =))

Idag har jag tagit på mig den rosa toppen som jag köpte igår... Den är lite för stor... Eller ja, axelbanden är lite för långa. Iallafall för min smak... jag är inte van vid att ha en urringning a la Kylie Minogue... =S
Får nog ta och antingen sy om toppen så att urringningen blir mindre eller så får jag ta och leta upp sån där brösttejp så att man kan tejpa fast urringningen på rätt sida om BHn...

Det är inte roligt när grejer ramlar ut...

Ikväll ska vi till ett litet ställe i skogen där min mammas kompis (m. fam) har sommarstuga... där ska vi fira midsommar.
I gott skånskt sällskap... och säkert en massa knott och mygg också.. med tanke på vädret så...

Men, eftersom jag ska jobba hela helgen så är det ju kanske inte så smart att köra festisprylen ikväll...
Det blir cocacola och mineralvatten eller nått.. hehe... lika bra det...

Kram kram
Nu ska jag fortsätta läsa bloggar... Eller kanske hellre boken som jag har med mig...


Kommentarer
sunniva

svar: ja men de är typ skit många ;P
men om du tycker att uringningen är för djup så är det bara att ha ett linne under :)

2007-06-22 @ 10:32:40
URL: http://sunniva.blogg.se
sunniva

sant :D dåså, problemet löst ;P

2007-06-22 @ 14:47:03
URL: http://sunniva.blogg.se
Mia

Jo jag har provat den glassen - riktigt god! :) Glad midsommar föresten! ;)

2007-06-22 @ 16:50:21
URL: http://miizing.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0