Morrongänget =)

Igår kväll satt jag och kollade på Kanal Lokal Göteborg och en Morrongänget sändning från nån gång i april.
Nån favoritsändning.

Så kom "jäst i studion". En mörkblond kille som jag aldrig sett tidigare.
Sen kom presentationen. Björn Rosenström!!!
Fan han va ju snygg ju!!
Jag har typ föreställt mig han som en 50 årig gubbe med ovårdat skägg i hela ansiktet typ.
Eller alkoholist eller nått...
Men nu fick jag se vem han var på riktigt...
Och jag måste faktiskt erkänna att när jag hörde de låtar han sjöng i sändningen var helt ok.
Egentligen gillar jag honom inte men nu när jag vet att han inte är nån ovårdad knarkare så är det ju
lättare att fatta att hans låtar delvis är på skoj... hehe

så fel man kan ha =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0