Premiärkvällen!!

Gud vad nervös jag var innan vi började...
Konstigt egentligen, jag har ju inget att vara nervös för... men jag kanske var nervös för de andras skull.

Det kom jättemycket folk, enligt mej. Ca 70 pers ungefär. Förra året kom det 23 pers på premiären.
Så det var roligt att det kom såpass mycket folk...

Blev lite kort tagna också... fast jag vet ännu inte hur de ser ut för det blev inte jag som vart fotograf...
Lite trubbel: Min brorsas (som sköter ljudet) kompis skulle komma och filma teatern idag. Men precis innan han kom så började han känna av sin migrän så han fick åka hem igen...Ajaj inte roligt
Så då blev X:et befodrat från kioskpersonal till kameraman... Fast jag tror inte att det blev så mycket filmat egentligen... eller ja, kameran gick hela föreställningen inställd på att ta med hela scenen.
Ingen zommsjuka där inte... =))

Gick ganska bra, några glömde sina texter och hoppade över litegrann och rörde till det för varandra...
men till slut så blev det bra iallafall och publiken hade görskoj...
till och med jag som sett föreställningen typ 30 gånger eller nått (kanske lite överdrivet) hade helskoj, satt och flinade hela tiden nästan...

Sen blev det kaffepaus och jag fick prata i micken ut till publiken och berätta att det fanns kaffeservering och öppen kiosk. Sen hjälpte jag till å sälja kaffe...
sen var det åter till tredje akten. den gick jättebra... det kändes som att spelet gick hur fort som helst...
MEN GUD VAD MYCKET KNOTT!!!
Jag trodde på allvar att jag skulle bli galen sista timmen...
Tredje akten och sen när ljudet skulle plockas ihop var nästan ett helvete... knotten var precis överallt...
Till slut blev jag så trött på det så jag släppte ut mina flätor skakade på huvudet lite och VIPS så hade jag en stor skyddande hårplym runt hela huvudet.
Sånt är mitt hår... Helt underbart *not*
Och så undrar folk varför jag aldrig har håret utsläppt...
Kanske för att det inte går att röra på huvudet utan att se ut som Bröderna Fluff...
Hehee

Nu blir det sängdags, ska upp å jobba imorrn så...
LÄsa slutet på Heather Grahams "Farlig vänskap"
Har för mej att den heter så iallafall.. Jättebra är den... Man blir ju nästan kär i Sean Black... =)))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0