Questions.

Snodda från blomman =)

Pierca näsan eller tungan?
Nej usch, naveln isåfall.

Vara seriös eller rolig?
Rolig, fast inte om det hänt nått allvarligt...

Dricka röd eller grön mjölk?
Grön. Den röda ska man bara ha i kaffe.

Brinna upp eller drunkna?
Har ingen lust att dö...

Umgås med dina fiender eller föräldrar?
Föräldrar så klart!

Tycker du om någon?
Ja. En speciell...

Sol eller måne?
Sol. 

Vinter eller höst?
Hösten, för då fyller jag år =)

Vänster eller höger?
Beror på... Är högerhänt.

Soligt eller regn?
Soligt såklart. Jag hatar regn...

Vaniljglass eller chokladglass?
Vanilj! Den gammaldagsa.

OM DIG

Hur mycket är klockan just nu?
14.58

Fullständigt namn?
Jessica Kristina Magnusson

Vart vill du bo?
I en mysig liten stad med nära till vattnet.

Hur många barn vill du ha?
2-3 stycken ungefär...

Vill du gifta dig?
Jaaa, i vit fluffig klänning oc kyrka med massa blommor och släkt och vänner.

Rullar du spaghettin eller skär du den?
Det beror på om jag äter ensam eller i sällskap med någon.

Har du ätit sushi?
Nej, det verkar äckligt... Rå fisk(!)

Favoritglass?
Magnum Colombia Aroma =))

Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet?
Vet inte, jag äter inte flingor... 

Humör?
Just nu rättså trött. Annars pigg och glad och pratsam om det är roligt folk att prata med...
Jag och maiiiiia diskuterade våra paranoida moments förut... hehe

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA

1. Kysst någon?
Tyvärr inte, det vore mysigt.

2. Sjungit?
Jepp, sjöng till Dannys nya låt förut... =)

3. Blivit kramad?
Nej, men jag kramade Morgan igår kväll =)

4. Känt dig fånig?
Nepp.

5. Saknat någon?
Ja.

6. Dansat galet?
Nepp.

8. Klippt håret?
Nepp.

9. Gråtit?
Nepp.

10 Ljugit?
Japp. Jag hade inte kiosken stängd till pausen =P

11. Blivit kysst?
Nepp inte det heller... Men det vore ännu mysigare...

GREJER

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
Nä som tur var inte...

2. Har du en hund?
Nej tyvärr inte... Vill ha en liten en =)

3. Tycker du att du är attraktiv?
Ibland, men väldigt sällan..

4. Sover du helst själv eller med någon?
Men någon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0