Starzinger!

Skuttade runt på YouTube.
Hittade av nån anledning Sailor Moon klipp och kom då att tänka på Starzinger!
Serien som gick för typ 15 år sedan eller nått.
Mina absoluta favoritfilmer när jag var liten.
Jag och grannkillen brukade leka att vi var starzinger på våran båttrailer.
Och jag måste faktiskt erkänna två saker.
1. Jag var kär i Cogo.
2. Jag tyckte att Prinsessan Aurora var den vackraste människan i världen.

image48

Dessutom så hittade jag på Ginza för några år sedan att man kunde köpa alla sex filmerna i
en DVDbox.
Hade inte råd just då, men gissa vem som fick boxen i födelsedagspresent!!
JAG!!!
Gissa vem som blev glad och flinade av lycka hela dagen!!
JAG!!!
Gissa vem som kollade på alla sex filmerna i ett sträck!!
JAG!!!
Och jaa, jag har faktiskt testat flera gånger om Auroras V-tecken funkar på personer utan den där grejen som Cogo har runt huvudet. Kan ju meddela att det gör det inte... Tyvärr...
Det vore bra att ha ibland... =)

Tänk, varför görs det inte såna bra serier nu för tiden??
Hehe, det roligaste som finns...
Hakka som är helt bortkommen hela tiden... =))
Och Jagos spydigheter... =)
Och den när miniräknargrejen skulle jag vilja ha!

DETTA mina vänner är KULT!

Har du kollat på Starzinger??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0