The Nationaldag...

Jepp!!
Hurra hurra!! idag är det Sveriges Nationaldag!! Heja Sverige!!

Skönt med solsken säger jag alltså!

Har precis käkat en macka med ishavssallad och ett glas apelsinjuice... mmm.. det var gott.
Funderar nästan på att göra det en gång till, men jag måste ju ha plats till lunchen nånstans också...
Fast det är i ju för sig inte förrän om en timme eller nått..
Ajja.. bla bla bla.

Ikväll ska me and the girls träffas... Hemma hos Maria!!! Herregud!!
VI SKA INTE VA HEMMA HOS MIG!!!
Hur ska detta gå? =P
hehe, nä det ska nog gå bra tror jag. Kan ju va kul för mig att få gå hem mitt i natten nån dag också... hehehe...
Då blir det nog lite köpa mat på Ica Billingen... troligtvis..
Vi får väl se vad det blir... Kanske ska ta med mig nån film dit ner??
Typ She´s all that eller vad säger ni?
Med Freddie <3

Nä nu blir det lite juice och macka till... =)))

K T A. P T E.


Kommentarer
Anonym

hehe...aaaa vi får se hur vi ska lyckas med detta!!! :P

2007-06-06 @ 16:40:15
Jess

Magnum ecuador eller hur de nu stavas har jag aldrig testet. kanske ska göra de =)

2007-06-06 @ 20:51:57
URL: http://princessjess.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0