En lista i mängden.

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att det var ett roligt avsnitt av Ugly Betty
Vad gjorde du kl 8 i morse?
Sov...
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Tog in GB-gubben och skyltarna för att inte glömma dom när vi stänger.
Det sista du sa högt?
Ja, diskpropp. Den läcker.
Vad har du druckit idag?
FUN Light Tropical Fruits + Kaffe
Vad var det senaste du åt?
Risotto med räkor. 
Vad var det senaste du köpte?
Två trisslotter
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun, med 6 stycken små fönsterrutor. Sååååå inbrottssäker...
Vad är det för väder hos dig just nu?
Hyfsat soligt, blåsigt.
Godaste glass-smaken?
 Magnum Colombia Aroma
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jaa!!
Sover du tungt?
Ja det tror jag.
Drömmer du mycket?
En del, mest skumma drömmar.
Mardrömmar?
Det var längesedan.
Det första du tänker på en "bra" morgon?
Ja, vad kul det ska bli idag.
Det första du tänker på en "dålig" morgon?
Måste jag gå upp ur sängen???
Vilket ämne var roligast i skolan?
Matlagning och Spanska
Trivs du med ditt jobb?
Ja det är kul. Massor med trevliga kollegor och kunder.
Favoritklädsel?
Jeans, linne och en tjocktröja av varierande slag.
Favoritlåt just nu?
My Chemical Romance - I don't love you
Vad ser du om du tittar åt höger?
Min kollega som pratar i telefon och en dator.
Vad gör dig glad just nu?
Att jag ska tjäna massa pengar på lördag!!! =))
Vad ska du göra härnäst?
Slutar jobbet kl 5, ska ner till bion då och sälja biljetter till SpiderMan 3
Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu:
Glad men lite trött.
Favoritgodis:
Choklad!!! Och "skolkritor"
Kläder just nu:
Jeanskjol, vitt linne och stickad tröja.
Musik just nu: 
Ingenting tyvärr... alldeles tyst...
Sommarplaner:
Jobba, jobba, jobba och jobba. Kanske kusten till Midsommar. Göteborg någon gång också.
Hur många kuddar sover du med:
2 st.
Spelar du nåt instrument:
Jepp, tvärflöjt =)
Morgon- eller nattmänniska:
Natt, fast jag är inte så himla morgontrött nu för tiden...
Vem är viktigast för dig: 
Mamma!
Bio eller promenad:
Promenad, då kan man prata om saker och kramas.
Är du kittlig:
Oja! Don't touch my feet!!! Or my knees!!
Snarkar du:
Det händer nog ibland. Fast min katt snarkar mer.
Stjärntecken:
Skorpion.
Äckligaste insekten:
Älgflugor, sådana platta som man inte kan borsta bort. Bits gör dom också!! Och myror, om dom räknas till insekterna... :S
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Tankeläsning.
Vad vill du jobba som?
Har sökt in till Djursjukvårdarutbildningen. Får se om jag kommer in där till hösten =D
Stökigt eller välstädat?
Halvstökigt. Svårt att hålla rent med två långhåriga katter i huset...
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Nej aldrig i livet!! Då dör jag!!
Gillar du att sjunga?
Ja det är skoj tycker jag... Sjunger hela tiden nästan. Hemma och i bilen iaf.
Anser du att du är stark?
Nej inte speciellt. Men man har ju burit ett och annat flak med dricka dom senaste åren...
Vad gör du om du får hicka?
Håller andan och sväljer.
Vad längtar du mest efter just nu?
Killen utan tillsatser.. =)


Kommentarer
Helena

Bra att du håller dig till David så får jag ha Johnny för mig själv! Ha en bra kväll!

2007-05-23 @ 17:25:05
Helena

Det var beverlyhills som skickade! Helena

2007-05-23 @ 17:25:58
Helena

Jag tycker nog ljust, men du har
rätt hon passar
även i mörkt!Så både och då. Ha en skön kväll!

2007-05-23 @ 18:02:08
URL: http://www.beverlhills.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0