Farligt farligt farligt...

Det är verkligen jättefarligt att det på vägen hem från jobbet ligger en godisfabrik med fabriksförsäljning för bara 4.90 kr hektot...
Min bil svängde in där igår eftermiddag av sig själv...

Okej, det var väl jag som höll i ratten då, men ändå!!
Godis är ju så gott... och jag blev 30:- fattigare..

Usch! Jag måste verkligen spara mina pengar... jag har ju nästan inga kvar alls och jag vill ut å shoppa snart... och det är inte lätt med bara typ 400:- eller nått på kontot... =(

Ingen som vill skänka mej några pengar?? =D


Kommentarer
Nicki

Vi har en godislåda på jobbet där man lägger mynt i en liten låda och tar en godis för det beloppet.
Strategiskt placerad mellan kopiatorn och mitt rum. Funderar på att övertala kontorschefen att en bättre placering är typ... herrtoaletten? :-)

2007-05-23 @ 16:09:17
URL: http://www.nicki123.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0