Har man inget att göra...

.... så hänger man på blogg.se och läser alla möjliga människors bloggar.
Har upptäckt att alla "nu är skolan snart slut" och "äntligen studenten" dominerar blogglistor överallt....
Skönt att sluta skolan säger jag bara...
Tänk att det var ett helt år sedan man tog studenten!! Och man har knappt träffat någon från gamla klassen.
NV3 den skummaste klassen på länge... =P
Jag begrep mig aldrig riktigt på den tror jag.
En del dagar var bra, en del dagar var pest, en del dagar trodde jag mej omtyckt, och många dagar så kände jag mig utanför... Inte allt skojjigt tycker jag...
                           
Tjejerna i NV3                      Killarna i NV3 - 1                  Balen, jag o  mina tjejer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0