Idag har det varit kalas...

Skojsigt skojsigt... idag hade vi kalas här hemma. Nästan hela damsläkten på mammas sida kom hit idag och firade mammas femtinioårsdag =))
Mumsigt med vetekakor m skinka o ishavssallad... Gott gott gott...
Och så kakor och tårta förståss, det får man inte glömma på kalas... Iallafall inte i den här släkten.
Kul och träffa Kajsa, det var ett tag sen... Man lyckas aldrig ta sig för å träffa folk även fast man vill det... det är ju inte alls krängligt egentligen... en liten bussresa bara... hmmm....

Å igår va det bio... en stackars kille blev illamående och kom ut ur salongen och fick låna telefonen så blev han hämtad... men han fick en fribiljett så han får gå på filmen igen eftersom alla datorerna va nedstängda så vi kunde inte återköpa biljetten just då... =( inte skoj alls att bli sjuk på bio... aldrig skoj att bli sjuk i ju för sig.... men det känns ju bättre om man är hemma iallafall...

Nu är det snart dax för att se på film på femma... =)) Legally Blonde... hon är skoj hon!! hihi...
Kanske skulle börja klä sig i enbart rosa kläder och skaffa sej en liten chihuahua...
Hmm... varför viskar min hjärna Paris Hilton... =P
Jag är nog faktiskt mer inne på en kanintax eller en lite cavalier king charles spaniel... ohh dom är så söta....
JAG VILL HA EN SÅN!! synd bara att min ena kisse är skiträdd för hundar....
inte konstig när han har varit på rymmen en hel vinter och troligen varit jagad av det ena och det andra... han är ju rädd för sopkvastar också så jag vill inte tänka på vad som kan ha hänt honom....
Min älskade Sir Henry Morgan!!! PUSSARRR!!!

Ajja... nu ska ja gå o käka en skinkmacka med ishavssallad till =)) mumsimums!!

PUSSAR till alla..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0