Jag erkänner!!

Jag är beroende... Av ett ord... Ordet skojjigt... Och ja, jag skriver det alltid felstavat med två J.
Helt onödigt egentligen...
Egentligen vet jag inte ens varför jag skriver det här, vill väl bara skriva av mej lite antar jag.

Sitter på jobbet. Har släppt ut alla dressiner utom en. Den sista kunden kommer klockan 2 så det är ett tag att vänta, och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på undertiden...
Igår fördrev jag ett par timmar på ett bra sätt.. Jag satt och läste en jättemysig blogg.
Kolla lite på Sommartjejens blogg. Den är verkligen jättebra tycker jag!!
Det verkar så mysigt att ha något så underbart att vänta på, det vill jag också ha någon gång... Fast inte än på ett tag. Ska bli utbildad och skaffa jobb först... Känner inte riktigt för att bli som en del tjejer som skaffar barn när dom inte ens gått ut gymnasiet? Jag undrar hur den framtiden blir egentligen... Hur ska mamman kunna skaffa något jobb om hon inte ens gått ut gymnasiet?? Och hur ska dom då kunna försörja sig???
Då får man verkligen hoppas att barnets mor- och farföräldrar och barnets pappa är nått stabilt att luta sig mot.
Utöver dom två punkterna så ser jag inget fel i unga mammor.
Jag tror att en 15 årig tjej kan ge precis lika mycket kärlek till sitt barn som en 25-30 åring kan!
Men jag personligen skulle hellre vilja va 25...

Det värsta med dessa underbara barn är att dom gör mig nervös, och jag vet inte varför...
Jag har inga småsyskon och inga småkusiner som jag träffat ofta så jag har aldrig lärt mig hur man beter sig med småbarn... Hmm...
Får väl hoppas att det löser sig... Skulle ju tro att det är stor skillnad mellan sitt eget och andras barn...

Kram på er alla!
Glöm inte att besöka Sommartjejen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0