Men snälla hunden!!!

Idag var det hundjagardag fick jag upptäcka.... Grannens nya hund är lite vild och galen av sej och verkar slita sej några gånger i månaden eller så.... Koll är ju inget dom verkar ha heller...
Han sprang runt i våran trädgård och efter ett tag så hoppade han ner i dammen också... Duamma hund!! Hoppas bara att dammduken inte gick sönder för då blir det masigt när man måste laga den... hmm...

Sen så fick jag hälsa på honom men innan jag hade fått tag i halsbandet på honom så stack han iväg igen... jag följde efter men då sprang han nerför backen och försvann...

Åhh.... ska man behvöa gå runt hela dan å va orolig för det lilla hundkräket också.... men söt va han ju iaf....
Men men... han vet la vart han bor nånstans så han går väl tillbaka...
Tycker bara att det är himla dåligt av ägarna att inte hålla koll på sin hund! Han är ju änna bara en valp typ, har nog inte blivit ett år än ens...

What an adventure...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0