Another day *rubriktorka*

Japp, dags att uppdatera här igen!!

Idag har varit en snabb dag på skolan med lite PBL, sen gick jag ut på stan och gick till Salong Saxess för att skaffa mej en klipptid. Tyvärr hade jag ju inte schemat med mej, men det har jag fixat nu.
Den 4 december ryker en del av det blonda hårsvallet... Haha..
Nu måste jag bara skaffa mej lite inspiration om vad jag ska göra med detta råttboet...


Om ett par timmar ska jag till Smedjan för luciaträning, ska bli kul att få sjunga lite på riktigt igen!! =))
Sen blir det nog lite Core på F&S tror jag.
Mitt ena knä är lite skumt, men jag vet inte riktigt vad det beror på... Gjorde säkert nått konsigt på innebandyn igår eller så är det nån av dom konstiga höftböjarövningarna på min träningsdvd som knäna inte gillar...
Jag får la vänta och se vad som händer...

See ya! Nu blir det mat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0