Äntligen klar...

... med mina önskemål inför praktiken.
Smådjur gör inte så mycket vart jag hamnar för där kommer jag att pendla oavsett hur det blir... det funkar nog tror jag.. det är ju ändå bara 10 veckor...

Hästdelen däremot kommer jag nog ha ångest för... antingen bor jag kvar i skara, eller så flyttar jag hem och pendlar till karlstad, annars blir det en längre pendling och i värsta fall en flytt... Jobbigt!!

Men som alla vi vet, så är det inte upp till oss. Vi kan önska och sen går det som det går när lärarna plockar ihop oss och lottar ut oss på dom ställena vi valt bland...
Gäller att lita till turen, slumpen, ödet eller vad man nu väljer att tro på.

Jag väljer att ödet kommer att välja något som är väldigt bra till mig.
Borås Blå Stjärnan skulle vara roligt för där känner dom Morgan tror jag =))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0