Billingen

Jaha då var man hemma i Billingen igen då!
Men det är ingen hemma när jag kommer hem!! Hur tråkigt som helst!!

Och gud vad tråkigt det är att köra 17 mil alltså... Håller nästan på att dö..
Men fint väder var det och bra väglag änså länge... måste byta till vinterdäck denna helgen dock... annars kommer det bli 1 december på två röda sekunder... och det är ju inte så bra att köra med sommardäck då... =S

Vad en sväng inne på Trestad och hälsade på dem också, och vägde Morgan. 4.8 vägde han nu och 5.0 vägde han vid vaccinationen i mitten av augusti... så han har gått ner två hekto... men jag vill att han ska gå ner mer den lilla tjockisen... ajja..

skönt att ha gjort tentan nu iallafall! Så himla svår var den inte egentligen tror jag, men det kan gå precis hur som helst känns det som, men jag hoppas att jag blir godkänd. Vill verkligen inte göra omtenta...!!

sEs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0