Fordon och varför man inte ska ha några...

För att dom alltid alltid alltid ska krångla!

Bytte till vinterdäck på bilen när jag var hemma sist gång...
Vänster fram läcker och nu när jag kollade på den idag så var det nästan platt!!
Fan tänkte jag, nu måste jag pumpa för annars kommer säkert däckhelvetet gå sönder.
Så nu när jag kom hem från innebandyn så tänkte jag svänga förbi okq8 och tanka...
But guess what!
Lördagar stänger dom kl 14 och låser skåpet med luftgrejen i!!!
Och Jetstationen intill har inte ens luft!!
Så nu måste jag vänta tills imorrn eller på måndag och hoppas att däcket inte gått sönder tills dess, för då kommer jag ju inte komma hem... =((

Nästa fordon som krånglar. Cykeln...
Bytte innerslangen på bakdäcket strax efter att jag flyttat hit eftersom det också läckte...
(jävla däck till att läcka hela tiden)
nu börjar det bli lite dåligt med luft igen eftersom jag cyklar varenda dag så jag försökte pumpa det förut.
Satt i säkert fem minuter och pumpade men när jag satte mej på cykeln så hade INGENTING hänt med däcket...

Känner för att slänga hela skiten i Drysan...

Suck.

Nej nu ska jag ställa om mej till glad!
Det är ju Hernqvistan om två timmar!!!


Kommentarer
Peter

Reservhjul på burk är en bra nödlösning annars.
Pumpar både däcket och tätar förhoppningsvis läckan.

2007-11-20 @ 00:19:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0