Saknar...

...mina böcker i Skara!!

Det är jäkligt jobbigt att hitta bra information om onkologi på internet!! Bara en massa konstiga hemsidor om "såhär behandlar du juvertumörerna med alger och sot" jaha du det kan du ju drömma om.
Här ska det opereras och cytostatikabehandlas!!
Men vart hittar man den infon om inte i mina böcker i Skara!

Det är lite jobbigt att åka hem och släpa med sig halva bokhyllan för att kunna arbeta ordentligt... speciellt när det gäller dom vanligaste cancertyperna på alla djurena...

Om jag bara hade min kära Kattens sjukdomar!! <3

Nej nu måste jag sticka, vi ska ha kalas om några timmar så jag måste sopa upp kattsanden som min idiot sparkar ur kattlådan.... =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0