Smart Jessica, smart!!

Häll kaffe på tangentbordet du bara! Häll på mer vetja!!

Skrev ju i förra inlägget (listan) att jag var kaffesugen.
Sagt och gjort, jag tog en kopp kaffe.
Men eftersom jag fortfarande har grejer att skriva "måste" jag dricka kaffet vid datorn.
När kaffet nästan är slut, som tur var, lyckades jag naturligtvis välta koppen över tangentbordet och mitt skrivblock med blodsjukdomar...

GRATTIS!!

Men som ni ser så funkar tangentbordet!! Tur det!! Vet inte vad jag skulle gjort utan det faktiskt!! Köpa ett nytt är ju inte så kul nu när jag faktiskt gillar mitt t-bord.
Sjukdomarna blev inte så kladdiga, och några minuter på elementet så vart det torrt.

Ajja... nu har jag uppdaterat er iallafall...

*åter till blodsjukdomarna*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0