Uppdatead lista som jag gjorde i maj sist gång...

Nämn något som gjorde dig glad igår:
När jag pratade med mamma och pappa, det var roligt!
Vad gjorde du kl 8 i morse?
Vaknade, gick upp och satte in linserna och sminkade mej.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Läste ett stycke i Människans Fysiologi, en väääldigt bra bok. =)
Det sista du sa högt?
Men Morgan, vad är det? <Mjaaau>
Vad har du druckit idag?
Ingefärste, vatten, en kaffe på skolan.
Vad var det senaste du åt?
Grekisk yoghurt med russin. 
Vad var det senaste du köpte?
Ekologisk mellanmjölk
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Träfärgad. Världens tråkigaste lägenhetsdörr... men titthål har jag =)
Vad är det för väder hos dig just nu?
Snöyra... Inte så  mycket snö, men yr gör den iallafall.
Godaste glass-smaken?
Kolafudgesmak
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Kanske...
Sover du tungt?
När jag väl somnar så gör jag det!!
Drömmer du mycket?
Ja ganska, iallafall några gånger i veckan... En massa skumma realitydrömmar... Som jag glömmer med en gång såklart... =P
Mardrömmar?
Jag drömde att Morgan hade rymt en gång! Det var läskigt!!
Det första du tänker på en "bra" morgon?
Mina kompisar :D
Det första du tänker på en "dålig" morgon?
Hur kallt det är i rummet.
Vilket ämne var roligast i skolan?
Sårkursen. Sår, sårvård och sårläkning =)
Trivs du med ditt jobb?
Har inget jobb just nu, men att arbeta som djursjukvårdare är underbart!!!
Favoritklädsel?
Jeans, topp och nån mer tröja om det är kallt...
Favoritlåt just nu?
Sunrise Avenue - Diamonds / Fall Out Boy - The take over, the break's over
Vad ser du om du tittar åt höger?
Adventsljusstake och lampan som jag fick i födelsedagspresent som står i fönstret, mitt modem, min telefon och mina nya julgardiner!! Och kyrkogårdsutsikten om det hade varit ljust.
Vad gör dig glad just nu?
Att jag har spelat innebandy idag!! Det var roligt även fast det gick skit hela tiden och jag vrickade foten, blev påsprugen och landade med knäet först i golvet och fick ett skrapsår och fick ett stenhårt skott vid knät så jag knappt kunde röra mej på en halv minut eller nått... hehe...
Vad ska du göra härnäst?
Jag ska skriva klart mitt PBLfall om Chock, hjärtat och cirkulationen som vi ska ha klart och diskutera imorrn i basgruppen...
Höger- eller vänsterhänt:
Höger
Humör just nu:
Kaffesugen... Är det ett humör?
Favoritgodis:
Choklad!!! Och "skolkritor"
Kläder just nu:
Svarta sockar, GinaJeans, lila Ginatop. (gillar GinaTricot idag... =) )
Musik just nu: 
Flipsyde - Spun, partylåt till pluggandet... hehe
Sommarplaner:
Sommaren känns evighetslångt bort... Men förhoppningsvis ska jag sommarjobba på nått djursjukhus... Annars blir det nog åter till järnvägen.. =) Det är ju kul det med....
Hur många kuddar sover du med:
2 st och Morgan.
Spelar du nåt instrument:
Tvärflöjt, fast det var ett tag sen nu, men det sitter i fingarna =)
Morgon- eller nattmänniska:
Natt, har lyckats försova mej flera gånger dom senaste veckorna... inne i en dålig fas just nu... ska bli skönt med jullov...bara 24 dagar kvar nu... =)
Vem är viktigast för dig: 
Morgan just nu! Livet vore bra trist utan att ha honom att "prata" med!
Bio eller promenad:
Promenad, då kan man prata om saker och kramas.
Är du kittlig:
Haha oja!! Men jag säger inte vart!!
Snarkar du:
Det händer nog ibland. Fast min katt snarkar mer.
Stjärntecken:
Skorpion.
Äckligaste insekten:
Älgflugor, sådana platta som man inte kan borsta bort. Bits gör dom också!! Och myror, om dom räknas till insekterna... :S
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Självläkning, som Claire i Heroes.
Vad vill du jobba som?
Djursjukvårdare såklart!! Jag har snart gått en fjärdedel av utbildningen.
Stökigt eller välstädat?
Försöker ha det någorlunda städat, men tiden räcker inte till så bra...
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Nej aldrig i livet!! Då dör jag!!
Gillar du att sjunga?
Ja det är skoj tycker jag... Sjunger hela tiden nästan. Hemma och i bilen iaf. Och på lucia ska jag vara med i Kårens luciatåg... =))
Anser du att du är stark?
Ja ganska... Har iallafall blivit starkare nu när jag är i Skara och går på F&S och spelar innebandy med killarna.
Vad gör du om du får hicka?
Håller andan och sväljer.
Vad längtar du mest efter just nu?
En kopp kaffe och sängen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0