Chock!

Igår cyklade jag till ÖB för att fylla på konservförrådet lite! (Jag bara älskar konserver =D )
Och när jag kom in i affären så fick jag faktiskt nästan en chock!
Vad möter mej precis innanför dörren om inte massor med hyllor fulla med TOMTAR!!
TOMTAR!!
Hallå! Det är den 10 oktober!! Det är lixom mer än 2,5 månad kvar till jul!!!
Shit asså... *skakar på huvudet*

Idag fick jag mina kläder ifrån HM och mina böcker ifrån Bokus!
Underbara kläder, fast en del var litelitelite för små... HM ljuger i sina storlekstabeller!!

Innebandyn idag var skoj, jag satsade för fullt och sprang och sprang och sprang... Gjorde inga mål men det var kul iallafall... Fick massor med bollar på benen så jag är lite prickig nu eller vad man ska kalla det...
Alla killar med hårda skott vill ju lixom göra mål samtidigt som jag skyddar målet..
(då får man skylla sig själv)

Kul var det iallafall!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0