Edsmarknaden!

Där har man varit en sväng idag. Eller sväng och sväng vet jag inte om jag ska kalla det... Det tog ett ganska bra tag att strosa runt där med mamma!!
Träffade några gamla klasskompisar lite här och där också... Och en bioteknikers mamma och lillasyster, eftersom min mamma känner hans mamma... hehe...

Köpte iallafall lite sockar. 12 par för 100:- Underbart bra att ha massor med sockar tycker jag! Sen kommer jag inte ihåg mer vad jag köpte... Jo en gul grej som är en klänning/tunika nånting... Jättesöt... Men har inte vågat spegla mej i den ännu!! hehe...

Jag fick köra mammas bil =)) Den är jätteskön att köra! Och så stod polisen och hade hastighetskontroll på vägen hem också... precis efter en kurva... dom vinkade inte in mej så jag hoppas att jag inte fastnade... fast jag höll ju inte direkt nittio om man säger så... =S

Nu blir det mera plugg!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0